Share this

Blog

  • Posted: May 05, 2014

    Jonge eventmanagers: de tools voor “self-branding”

    Alweer een tijdje geleden was ik bij Event14, dé vakbeurs voor eventprofessionals. Een van de meest interessante dingen tijdens deze beurs vond ik de lancering van het ‘IDEA Excellence Programma 2014’. Branchevereniging IDEA heeft dit programma speciaal opgezet voor jonge starters én ambitieuze studenten.

    Read more
  • Posted: May 02, 2014

    Uberblij met de komst van Uber!

    Als inwoner van Amsterdam heb ik meer dan een handjevol nare taxi-ervaringen die ik uit m’n mouw kan schudden. De komst van Uber naar Amsterdam is dus een absolute verademing en wordt door mij met open armen ontvangen.

    Read more
  • Posted: May 01, 2014

    Media laat mannen niet onbevredigd achter

    Nederland is een tolerant land. Eén van de meest tolerante ter wereld en daar zijn we trots op. Maar tolerantie betekent niet dat alles bespreekbaar is of bespreekbaar gemaakt kan worden.

    Read more
  • Posted: April 22, 2014

    'Dichtbij-mijn-bed-show'

    Een tijdje geleden vroeg iemand aan me waar ik midden in nacht voor wakker gemaakt kon worden. Ik wist het meteen: ‘een kijkje nemen achter de schermen van de Nuclear Security Summit in Den Haag’.

    Read more
  • Posted: March 12, 2014

    5 inzichten om je organisatie 'Millennial-proof' te maken

    Millenials, de Millenial Generatie, Generatie Y, Net Generation, Digital Natives, Generation Next of de Echo Boomers. Binnen nu en 10 jaar hebben de Millennials het voor het zeggen op de werkvloer.

    Read more
  • Posted: February 27, 2014

    Reputatie ING: Laat de leeuw niet in z'n hempie staan

    Het wemelt van de literatuur en praktijkvoorbeelden van het gevaar van een gat tussen identiteit en imago. Elke communicatieadviseur zal er bij een positionering of reputatietraject op hameren dat je je niet anders voor moet doen dan je bent.

    Read more