Share this

Klanten waarderen MSL met een dikke 8

Stijging ten opzichte van 2016

Klanten zijn dik tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening van MSL Nederland, zo blijkt uit een internationaal klantenonderzoek. Jaarlijks vragen we wereldwijd aan onze klanten hoe zij de advieskracht, impact en service van MSL waarderen. Ook veel opdrachtgevers in Nederland hebben hieraan deelgenomen. De scores zijn gegeven op KPI’s zoals ‘kwaliteit van advies’, ‘vertrouwde adviseur en waardevolle partner’, ‘goed begrip van het bedrijf/markt’, ‘erkenning als een gewaardeerde klant’. Ruim de helft van onze deelnemende klanten waardeerde ons met een 8 of hoger. Als aanbevelingsscore kregen we zelfs een 8.4.

Managing Director Erik Martens: “Wij zijn ontzettend trots op dit rapportcijfer. Het sterkt ons in de overtuiging dat wij écht een verschil voor onze opdrachtgever maken.  Het is onze missie om te bouwen aan vertrouwen: voor onze klanten én met hen. Uiteraard pakken we de uitdaging om het dit jaar nóg beter te doen met beide handen aan.”