Share this

Digital & Social Media

Voorkeuren, ervaringen, klachten en meningen… Alles wordt gedeeld via social media. Bedreiging of kans?

Over deze discipline

Het is intussen een understatement: organisaties moeten op social media aanwezig zijn. Om te luisteren, te participeren en een dialoog te initiëren. Om het verhaal van je organisatie te delen. Als merk, als onderdeel van de omgeving en als werkgever. MSLGROUP helpt organisaties om op basis van inzichten uit de online conversaties een betekenisvolle strategie te destilleren en te implementeren. Met als doel een stevige en goede online reputatie.

Onze aanpak

Experts in conversatie en relatie
De wereldwijde MSLGROUP is 75 jaar geleden ontstaan als communicatieadviesbureau voor earned media: de groep media waar je, via PR, je aandacht moet verdienen met een goed verhaal. Het speelveld is inmiddels veel uitgebreider. We kennen nu, naast earned media ook paid , owned en shared media. Maar nog steeds draait het om een goed verhaal. Ook in social en digital media waar je je juist kunt richten op heel specifieke groepen en zelfs individuen. We spreken nu ook niet langer van Public Relations maar over People Relations

Luisteren
Hoewel ‘social media’ misschien door sommigen nog steeds gezien worden als iets nieuws, heeft MSLGROUP al ruim 15 jaar ervaring in het online luisteren naar influencers. Wat is hun beleving, waar praten ze over en naar wie luisteren ze? En nog belangrijker: hoe bereiken we ze en bouwen we een relatie met ze op? Alles wat we doen, start met luisteren.

Key Contacts