Share this

PR & Mediarelaties

Multimediaal, zonder grenzen

Over deze discipline

Consumenten zijn goed geïnformeerd, organiseren zich razendsnel en zijn erg duidelijk in hun voor- en afkeuren. Kortom, zij hebben, dankzij internet en met name social media meer de macht dan ooit.

Het is voor merken en organisaties dan ook steeds moeilijker om consumenten, beïnvloeders en stakeholders aan zich te verbinden. Meer dan ooit draait het om wederkerigheid, om gedeelde waarden, interesses en zelfs winst. Altijd draait het om een authentiek verhaal. Om vertrouwen, om een goede waarachtige reputatie.

De enige manier voor een merk of onderneming om een echte relatie aan te gaan met consumenten is door dialoog. Een merk moet een initiator zijn in plaats van een afzender. De consument wordt dan participant in plaats van passieve ontvanger. En dat is wat MSLGROUP goed kan, het verhaal van een organisatie boven water halen en dat op een creatieve manier delen met de consument. 24/7, altijd verrassend, altijd inspirerend, altijd met de juiste beleving.

Onze aanpak

Wij zijn er van overtuigd dat diepgaande inzichten in de behoeftes en het gedrag van doelgroepen altijd aan de basis liggen van een succesvolle campagne. Ze vormen het uitgangspunt van onze strategie, keuze van de kanalen, concept en de inhoud van de campagne.

We willen consumenten laten ervaren wat het merk of de organisatie inhoudt en zo waardevolle resultaten voor onze opdrachtgevers opleveren.

Social media vormen een steeds belangrijker factor voor merken en organisaties om een relatie op te bouwen met hun doelgroepen en zijn niet meer weg te denken in een geïntegreerde communicatieaanpak.

Door deze aanpak hebben we ervoor gezorgd dat er topdrukte heerste bij de opening van een nieuw museum, dat journalisten werden ondergedompeld in een thee-ervaring, dat er drie jaar lang aandacht was voor meer bewuste alcoholconsumptie in Den Haag, dat vrouwen hun persoonlijke verhaal deelden over hun strijd tegen de kilo’s en dat Nederlanders zich inzetten voor bijzondere natuur in de campagne ‘Een mooier landschap, maak ’t mee!’.