Share this

Wie wij zijn

We make our clients' voice matter

 
MSLGROUP storytelling

Strategie en Visie

Organisaties die een duurzame verbinding weten te maken met hun stakeholders, presteren zakelijk beter.

Zij realiseren meer draagvlak, hebben gemotiveerdere en productievere medewerkers, maken meer winst en bereiken eerder hun zakelijke doelstellingen. MSL helpt organisaties met dat verbinden. Daarbij draait het om wederzijds vertrouwen en dat vertrouwen is altijd gebaseerd op de reputatie van uw organisatie. Actief managen van deze reputatie is dan ook cruciaal.

Een goede reputatie vergt onderhoud: voortdurend zorgen dat je op dezelfde golflengte zit als je interne en externe stakeholders. In goede en slechte tijden. MSLGROUP helpt daarbij. We zetten daarbij alle benodigde communicatiedisciplines in en zorgen altijd voor een goed, authentiek en aansprekend verhaal niet gebonden aan een medium of kanaal. Strategisch inzicht en creatieve conceptontwikkeling gaan daarbij hand in hand. MSLGROUP, We make your voice matter.

Waar we in geloven

Een geïntegreerde aanpak van communicatie; multidisciplinair en mediaonafhankelijk

Altijd gaan voor het beste resultaat voor onze opdrachtgevers

Betrokkenheid: bij het onderwerp, de opdrachtgever, de doelgroep

Durf en doorzettingsvermogen om alle uitdagingen aan te pakken

Unieke individuen samenbrengen in sterke teams

Belangrijkste feiten

2vestigingen in Nederland
18medewerkers
Top 5Nederlandse communicatieadviesbureaus
42jaar actief
50%van onze opdrachtgevers in de top 10 Nederlandse bedrijven

Geschiedenis

Onze geschiedenis begon op een zolderkamer, waar Fred van Sluis in 1973 een van de eerste PR-bureaus in Nederland oprichtte: Van Sluis PR.

Fred was oud-journalist bij het Utrechts Nieuwsblad en een bevlogen PR-man. De opvolgende bedrijfsnamen Van Sluis Communicatie en Van Sluis Consultants geven aan dat het bureau een steeds bredere opvatting aanhing dan alleen pr. In 1998 kwam de eerste uitbreiding na een fusie met Van Hasselt Van Everdingen en Partners. Van Sluis opende vestigingen in Den Haag en Breda en in de jaren erna werkten er zo’n 70 personen bij het bureau. In 2002 nam Publicis Consultants een meerderheidsaandeel in het bureau en veranderde de naam in Publicis Van Sluis Consultants. In 2007 werd de Publicis Groupe volledig eigenaar en werd de naam Publicis Consultants | Van Sluis.

Tot de Publicis Groupe hoorde ook een andere communicatiegroep: MS&L, genoemd naar de Amerikaanse PR- en marketingnestors Manning, Selvage en Lee. In 2010 werden alle communicatieactiviteiten van Publicis onder een merk geplaatst: MSLGROUP. En dat is de naam die we nu dragen. Van een eenmanszaak in Amstelveen, zijn we nu onderdeel van een internationale groep met meer dan 100 vestigingen in 26 landen, waar zo’n 3.500 mensen actief zijn. Een Nederlands bureau dus, met de voordelen van een multinational met werelddekking.