Sluiten
Email
netherlands@mslgroup.com
Contact
Telefoon
+31 (0) 20 3055900Adres
Joop Geesinkweg 209
1114 AB Amsterdam
Joop Geesinkweg 209
1114 AB Amsterdam
Joop Geesinkweg 209
1114 AB Amsterdam
Amsterdam, 22 juli 2020 – Strategisch communicatiebureau MSL Nederland, gespecialiseerd in reputatie en influence, breidt haar team uit met twee zeer ervaren communicatieprofessionals. Simone Bel en Nick Kouwenhoven gaan als zelfstandig adviseur samenwerken met MSL. MSL versterkt hiermee haar advieskracht als onderdeel van het geïntegreerd communicatieaanbod van Publicis Groupe Nederland. Ruim 250 specialisten werken hierbij … Continue reading “MSL Nederland breidt team uit met senior adviseurs Simone Bel en Nick Kouwenhoven”
De coronacrisis stelt bedrijven dezer maanden voor immense uitdagingen. Een ervan is hoe je je medewerkers goed en eenduidig informeert zodat ze zich betrokken en gewaardeerd voelen. Strategisch communicatiebureau MSL deed hiervoor onderzoek bij een 20-tal toonaangevende organisaties, waaronder KLM, Rabobank, AFM, Adyen en HEMA. Emoties Opvallend is dat bij de meerderheid van de organisaties … Continue reading “Interne communicatie bedrijven effectiever vanwege thuiswerken door corona”
In de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus laten tal van bedrijven, organisaties en ZZP-ers zich van hun beste en creatiefste kant zien om bij te dragen aan de oplossing of verzachting van deze immense crisis.
Hoe zorg je er voor dat een nieuw product meteen een premium feel heeft bij de consument en groots wordt gelanceerd?
Via onze laptops presenteert zich dezer dagen een gehele nieuwe en fascinerende wereld, die we anders nooit hadden gezien.
Hoe zorg je er voor dat een nieuw product meteen een premium feel heeft bij de consument en groots wordt gelanceerd?
Hoe zorg je er met een verrassende PR-campagne voor dat zoveel mogelijk Nederlanders zich bewust worden van de symptomen van hoofd-halskanker?
In de rubriek #MSLdeelt delen wij aan het eind van iedere maand wat ons in de afgelopen maand heeft geïnspireerd, geëmotioneerd of geënthousiasmeerd op persoonlijk of zakelijk vlak. Dit kan een video zijn, maar ook een foto, campagne, PR-stunt, boek, quote of radiofragment. Deze maand in #MSLdeelt een analyse op een interview Deliveroo CEO, de … Continue reading “#MSLdeelt – september”
MSL maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring van onze website te verbeteren. Gaat u hier mee akkoord? Klik voor meer informatie.