verrassende PR-campagne
Corporate communicatie Featured

PR-stunt met stembandloos koor

24 augustus 2018
Patientenvereniging Hoofd-halskanker
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Hoe zorg je er met een verrassende PR-campagne voor dat zoveel mogelijk Nederlanders zich bewust worden van de symptomen van hoofd-halskanker?

Smurfit Kappa Parenco omgevingscommunicatie
Crisis- en Issuemanagement Featured

Smurfit Kappa Parenco

20 mei 2019
Smurfit Kappa Parenco
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

De papierfabriek schakelde MSL in voor advies en ondersteuning om evenwicht in de beeldvorming aan te brengen door proactief hun eigen verhaal te vertellen.

Featured PR en Influencer marketing

Swisse Launch Event

16 juli 2019
Swisse
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Hoe zorg je er voor dat een nieuw product meteen een premium feel heeft bij de consument en groots wordt gelanceerd?

Featured

Reputatiemanagement & media

9 januari 2020
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Hoe zorg je er voor dat een nieuw product meteen een premium feel heeft bij de consument en groots wordt gelanceerd?

Wie we zijn

Bouwen aan vertrouwen, reputatie, bedrijven en relaties.

Ons verhaal

Nieuws & Blog

Dutch Engagement Benchmark
Latest Nieuws

Nederlandse bedrijfsleven negeert roep om interactie op social media

19 maart 2018
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Amsterdam, 19 maart 2018 – De consument wil op social media de dialoog met het Nederlandse bedrijfsleven aangaan. Echter, deze roep om interactie bleef in 2017 bijna altijd onbeantwoord. Daarentegen zenden bedrijven zonder eerst te luisteren. Dit zijn de belangrijkste conclusies uit de eerste Dutch Engagement Benchmark, opgezet en uitgevoerd onder leiding van dr. Wim Elving, … Continue reading “Nederlandse bedrijfsleven negeert roep om interactie op social media”