Featured Niet op Werk pagina

Communicatie vanuit het hart voorkomt ‘corona-washing’

28 april 2020
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

In de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus laten tal van bedrijven, organisaties en ZZP-ers zich van hun beste en creatiefste kant zien om bij te dragen aan de oplossing of verzachting van deze immense crisis.

Featured

Reputatiemanagement & media

9 januari 2020
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Hoe zorg je er voor dat een nieuw product meteen een premium feel heeft bij de consument en groots wordt gelanceerd?

Featured Niet op Werk pagina

De corona-paradox, videobellen en fatsoen

9 januari 2020
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Via onze laptops presenteert zich dezer dagen een gehele nieuwe en fascinerende wereld, die we anders nooit hadden gezien.

Featured PR en Influencer marketing

Swisse Launch Event

16 juli 2019
Swisse
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Hoe zorg je er voor dat een nieuw product meteen een premium feel heeft bij de consument en groots wordt gelanceerd?

verrassende PR-campagne
Corporate communicatie Featured

PR-stunt met stembandloos koor

24 augustus 2018
Patientenvereniging Hoofd-halskanker
admin
Door MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Hoe zorg je er met een verrassende PR-campagne voor dat zoveel mogelijk Nederlanders zich bewust worden van de symptomen van hoofd-halskanker?

Wie we zijn

Bouwen aan vertrouwen, reputatie, bedrijven en relaties.

Ons verhaal

Nieuws & Blog

Blog Latest

Waarom slimme ondernemers media als serieuze partner zien

11 juli 2019
Alex de Vries
Door Alex de Vries
LEES MEER
ONZE AANPAK

De media zijn niet alleen een onmisbare pijler van onze democratie. Ook een ondernemer kan hen niet negeren. Serieus reputatiemanagement vraagt erom. Media zijn in een vrije samenleving de kritische toetssteen voor hetgeen je als ondernemer belooft, doet of hebt gedaan. Ga die uitdaging aan vanuit het ondernemersbloed. Toch worstelen veel ondernemers met het stereotype … Continue reading “Waarom slimme ondernemers media als serieuze partner zien”