Crisis- en issuemanagement

STRATEGISCH EN PROACTIEF

Als uw reputatie door een issue of crisis onder vuur ligt is adequaat en vaak proactief handelen van doorslaggevend belang. Iedere seconde telt. Online en social media wachten niet op uw reactie en jagen de beeldvorming genadeloos aan.
Risico’s onderkennen is één, ernaar handelen is vaak lastiger. MSL is er om die risico’s op waarde te schatten en een strategische aanpak te formuleren. Wij leggen een verdedigingsring, opdat uw reputatie geen onnodige schade oploopt. Daarbij houden we onze klanten een spiegel voor en leren ze van buiten naar binnen te denken… en te handelen. Door die onafhankelijke, soms eigenwijze blik hebben wij zo bij vele toonaangevende organisaties een crisis weten te neutraliseren of kantelen. Daarbij was het eigen, authentieke verhaal van de klant doorslaggevend.

Onze expertises

  • Crisismanagement
  • Mediamanagement
  • Corporate affairs
  • Social media monitoring
  • Trainingen
  • Simulaties en oefeningen (Crisis Simulatie Tool)

ONZE KLANTEN

HET CRISIS- EN ISSUE COMMUNICATIE TEAM

Erik Martens

1 november 2018
admin
BY MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Managing Director

Alex de Vries

6 november 2018
admin
BY MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Strategy Director

Evelien van der Wel - Consultant

Evelien van der Wel

8 november 2018
admin
BY MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Consultant

Iris Rietveld

12 november 2018
admin
BY MSL Nederland
LEES MEER
ONZE AANPAK

Consultant

Neem contact met ons op